środa, 12 września 2012

Czas najwyższy zacząć...


Witam serdecznie na moim 'blogu. Nazywam się Paweł Szubski, z zamiłowania do fotografii zacząłem robić zdjęcia. Moja przygoda z fotografią zaczęła się kilka lat temu, wtedy nie sądziłem, że fotografowanie przyniesie mi tyle radości i jednocześnie spokoju... Minęło kilka lat, a ja nadal nie potrafię wyjść z domu bez aparatu... Zapraszam Was w pewną podróż, która pozwoli zobaczyć życie codzienne moimi oczyma, przedstawię miejsca oraz ludzi na których patrzyłem przez swoje "Szklane OKO"

Welcome to my 'blog. My name is Paul Szubski, the passion for photography began to take pictures. My adventure with photography began a few years ago, when I did not think that the shooting would bring me so much joy and peace at the same time ... It's been a few years, and I still can not leave the house without a camera ... I invite you on a journey that will see the daily life of my eyes, I will present the place and people where looking for their "glass eye"


                         ...wiecie że już jesień?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz